marți, 18 mai 2010

FUGE MOARTEA DUPE MINE














Fuge moartea dupe mine
                                   
Fuge moartea dupe mine
Eu îi spun că mă ţin bine

                             Să se dea din calea mea
                             Să nu pun cânii pe ea

                             Să n-o calc cu căruţa
                             Şi cu caii mei în spume

                             Geaba feri moartea îmi spune
                             Suntem la capăt de lume

                             De-aici drumul îl ştiu eu
                             Cu voia lui Dumnezeu...

                             De-aici nu mai ai scăpare
                             Decât la Vinerea Mare

                             Şi apoi la Înviere
                             Dacă îngerul.te cere...

                             Îngerul tău păzitor
                             La Domnul Mântuitor!



Ion Murgeanu



                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu